Betmatch adatvédelmi irányelvei

A Betmatch platformon nagyra értékeljük felhasználóink magánéletét és biztonságát. A játékosok személyes adatait, mint például a nevet, címet, telefonszámot és e-mail címet, az üzemeltető és partnerei, beleértve az alvállalkozókat is, kezelik. Ezeket az adatokat a regisztráció során, a kérések írásakor vagy a videóhívásos ellenőrzés során gyűjtjük. Az adatok feldolgozásának fő célja a szolgáltatások teljes körének nyújtása, beleértve a fiók létrehozását és kezelését, a kérdések megválaszolását az ügyfélszolgálaton keresztül, valamint az olyan szabályok betartását, mint az életkor ellenőrzése.

A Betmatch szolgáltatásainak igénybevételével a játékos megerősíti, hogy megismerte az adatvédelmi irányelvek feltételeit és elfogadja azokat. Ez azt jelenti, hogy a játékos beleegyezik az üzemeltető általi adatfeldolgozásba. Az üzemeltető ezeket az adatokat használja a fiók létrehozására és kezelésére, a kért szolgáltatások nyújtására, az adatok hitelességének ellenőrzésére és statisztikai adatok előkészítésére. Bizonyos esetekben az információkat harmadik feleknek, például pénzintézeteknek és hitelszervezeteknek továbbíthatják ellenőrzési és jogszabályi előírások betartása céljából.

Az üzemeltető nem küld kéretlen kereskedelmi ajánlatokat vagy harmadik fél reklámjait. Azonban a játékos neve és régiója reklámcélokra felhasználható. Az ügyfélszolgálati osztállyal folytatott telefonhívásokat képzési és biztonsági okokból rögzítjük. Üzlet átruházása vagy eladása esetén a játékos adatait új tulajdonosoknak átadhatjuk. Ha a játékos szeretné megszüntetni adatainak feldolgozását, kapcsolatba léphet az üzemeltetővel, és megteszik a szükséges intézkedéseket. Az ellenőrzési felvételeket csak a célok eléréséhez szükséges ideig tároljuk, és a viták rendezéséig.

Adatgyűjtés és felhasználás

Az üzemeltető különféle adatokat gyűjt a játékosokról a minőségi szolgáltatások biztosítása és a jogszabályi követelmények betartása érdekében. Ezek az információk tartalmazzák a személyes adatokat (név, cím, születési dátum), kapcsolattartási adatokat (telefonszám, e-mail) és pénzügyi információkat a tranzakciók feldolgozásához. Az adatokat a fiók létrehozására és kezelésére, támogatás nyújtására, kötelező ellenőrzések végrehajtására, eseményekről és promóciókról való tájékoztatásra, valamint az alábbi célokra használjuk fel.

1. A játékos adatai a következő célokra gyűjtöttek:

  • Játékosfiók létrehozása és teljes hozzáférés biztosítása az összes funkcióhoz, beleértve a fogadásokat és játékokat;
  • Kérdések és megjegyzések kezelése az ügyfélszolgálaton keresztül és az időben történő reagálás biztosítása;
  • A regisztrációs szabályok betartása, például az életkor ellenőrzése, valamint promóciókról és eseményekről való tájékoztatás.

2. Az üzemeltető a játékos adatait, beleértve az adatokat az üzemeltető nevében feldolgozó partnereknek és alvállalkozóknak történő továbbítást, a következő célokra használja:

  • A játékosfiók létrehozása, működtetése és fenntartása;
  • A kért szolgáltatások nyújtása és az ezekkel kapcsolatos célok teljesítése;
  • A játékos adatok hitelességének ellenőrzése, beleértve az adatok továbbítását harmadik feleknek (pénzintézetek, életkor ellenőrzése és hitelszervezetek);
  • Statisztikai adatok előkészítése a szolgáltatások felhasználásáról;
  • Személyre szabott marketing anyagok nyújtása;
  • Értesítések rendszeres küldése a szolgáltatás változásairól, technikai frissítésekről és szabályokról, beleértve az adatvédelmi irányelveket is;
  • Jogszabályi követelmények és jogi eljárások betartása a sport vagy más illetékes hatóságok érdekeinek védelme érdekében;
  • Gyanús, illegális vagy csalárd tevékenységek vizsgálata a szolgáltatásokkal kapcsolatban;
  • Bűncselekményekről vagy bűncselekmény gyanújáról való tájékoztatás, beleértve a pénzmosást vagy csalást, valamint a játékos iránti szerződéses kötelezettségek teljesítése.

3. Az üzemeltető nem küld kéretlen kereskedelmi ajánlatokat vagy harmadik fél reklámjait.

4. A játékos neve és/vagy régiója reklámcélokra felhasználható.

5. Az ügyfélszolgálattal folytatott telefonhívások rögzítése képzési és biztonsági célokból történik.

6. Üzlet átruházása vagy eladása esetén a játékos adatai átadhatók az új tulajdonosoknak, beleértve a fizetésképtelenség esetét is.

7. Ha a játékos szeretné megszüntetni adatainak feldolgozását a fenti célok érdekében, kapcsolatba léphet az üzemeltetővel, és a szükséges intézkedéseket megteszik.

8. A videóhívásos ellenőrzés felvételei csak a megadott célok eléréséhez szükséges ideig tárolódnak, és a viták rendezéséig.

A játékos adatainak frissítése

A játékosok bármikor frissíthetik vagy törölhetik személyes adataikat az „Saját fiók / Fiókadatok” részben az üzemeltető platformján, ha ez a funkció elérhető. Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy időben módosítsák adataikat, biztosítva azok aktualitását és pontosságát.

Ha az adatok önálló frissítése nem lehetséges, a játékos kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal, amely gyorsan végrehajtja a szükséges módosításokat a fiókadatokban. Ez biztosítja a frissítések időben történő és helyes végrehajtását.

Az ilyen rugalmasság a személyes adatok kezelésében az üzemeltető adatvédelmi irányelveinek fontos része. Nemcsak a játékosok számára biztosítja az adatok feletti ellenőrzést, hanem segít fenntartani a magas szintű biztonságot és bizalmat az üzemeltető szolgáltatásai iránt. Az adatok frissítésének lehetősége elősegíti a jogszabályi és belső szabályzatok betartását.